Wianki na sianku z jeżykami.

Bardzo staram się, aby wszystkie wianki, które robię były inne od siebie. Nawet jeśli  ktoś bardzo mnie prosi, aby był taki sam, to zawsze tłumaczę, że właśnie takie jest założenie "Z miłości do pasji", aby każdy miał swój wianek jedyny, niepowtarzalny.... Nawet jeśli miałby być bardzo podobny, lub różniący się szczegółem, to będzie on Twój i tylko Twój. Nie chcę robić wianków hurtem i sprzedawać ich jak w marketach. Chcę, aby każdy miał swój jedyny. I może na tym tracę. Może jest to słabe zarobkowo, ale czasem wolę mniej zarobić, a mieć ogromną satysfakcję.... 


Ten wianek trafił do Biedroneczek, grupy przedszkolnej mojej Haneczki. Z okazji jesieni, Hania zaniosła wianek razem ze stroikiem w wrzosów do przedszkola. 




A ten wianek zrobiłam dla Pani Sylwii. Inspirowany wiankiem dla Biedronek, gdzie elementem wspólnym miał być jeżyk, ale mimo wszystko inny... :) 
I właśnie o to chodzi w mojej działalności. 




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Delikatne Boho...

Trochę natury...