Wrzosowe Love

     Kiedy pokazałam na jednym z profili ogrodniczych zdjęcia swojego wrzosowego wejścia do domu spotkałam się z  ogromną ilością pozytywnych komentarzy. Nie spodziewałam się tak wielu pięknych  słów. I dzięki temu pojawiły się też zamówienia na wrzosowe wianki. Nie ukrywam, że dzięki temu "urosłam" (rosnę też wszerz przez bobasa w brzuszku  ;) ), ale te komentarze i zamówienia, które się posypały dodały mi tyle energii do działania, że mimo coraz wyższej ciąży czekam już z utęsknieniem na realizacje bożonarodzeniowe... 


Bardzo Wam dziękuję za zaufanie, oraz za zamówienia dzięki, którym mogę dalej rozwijać swoją pasję :) 

Poniżej wszystkie wrzosowe wianki, jakie dla Was zrobiłam: 





















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Delikatne Boho...

Trochę natury...