Pokoik Hani. Dziś trochę o samej realizacji, jaką można zrobić naprawdę tanim kosztem, a efekt moim zdaniem piękny. 

Zaczęło się od koloru - wiedziałam, że będzie to bardzo jasny szary, a na jednej ścianie będzie tapeta. Ale, tapeta, którą chciałam wyniosłaby nas ok 600 zł zmieniłam  ją na naklejki, które kupiłam za 1/3 tej ceny na Allegro. Mąż precyzyjnie naklejał  i pojawiły się tańczące zwierzaki leśne, które ożywiły szary kolor. Z zakupionych naklejek została trawka, więc postanowiłam umieścić ją za łóżkiem domkiem ( które również znalazłam na Allegro) i pięknie prezentuje się razem z motylkami w kolorze pudrowego różu. Nad łóżkiem powiesiłam lampkę w kształcie jelonka na chmurce - myślałam, że Hania będzie bała się spać sama w pokoju i będę potrzebować bardzo delikatne ledowe światełko, ale jak się okazało moja Mała - Duża Dziewczynka tak lubi swój pokoik i łóżko, że lampka stanowi teraz tylko element dekoracyjny. 


Tak, wiem... Pingwin stojący przy drzwiach kompletnie nie pasuje do motywu zwierzaków leśnych, ale to jest ulubiona zabawka Hani i nigdy nie wybaczyłaby mi, gdyby go zabrakło w jej królestwie. 



Hania  ma bardzo dużo maskotek. Misie to aktualnie jej ulubiona zabawka. Więc trzeba było znaleźć dla nich miejsce. Chciałam uniknąć koszy i plastikowych pojemników, więc namiot tipi spisał się w swojej podwójnej roli idealnie - schował Misie i jest też bazą, w której Hania bawi się z tatą w chowanego. 



Czytanie książek to druga ulubiona czynność mojego dziecka. Półkę na książki znalazłam kiedyś w Biedronce. A, że czasem kupuję jakieś meble, bo wiem, że w przyszłości się przydadzą to właśnie tak było z tą półką. Poczekała na swoją kolej i wpasowała się idealnie. 

Pozostałe zabawki schowałam w koszach, które kupiłam u cudownej enitka.com.pl i jesteśmy razem z Hanią bardzo zadowolone. Ja, bo mam w Hani pokoiku porządek, a Hania, bo kosze na zabawki nie są nudne i przede wszystkim w jej ukochanych zwierzakach. 




Na ścianie powiesiłam trzy obrazki, oczywiście też w motywie leśnych zwierzaków. Aby wypełnić pustą przestrzeń. 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Delikatne Boho...

Najdłużej robiony, a nie bez przyczyny :)