sarenki, borsuczki, liski i sówki...

 Moja córeczka za chwilę skończy 2 latka. A ja chciałabym pokazać Wam dekoracje z jej roczku. Miało być w klimacie zwierzaków leśnych, więc tak było. 

Oczywiście musiało wszytko "się zgadzać" więc urodziny odbyły się w Skansenie w środku lasu :) 

Balony - Zwierzaki specjalnie połączyłam z zielonymi, małymi balonami lateksowymi, aby zwierzaki "wychodziły" z krzaczków. 




Jedynie sówka była połączona z balonami w kolorze brązowym, aby wiadomo było, że siedzi sobie grzecznie na "drzewie"  :)



Przy wejściu były zrobione również krzaczki z balonów lateksowych, ale niestety nie mam zdjęcia... 

Całe przyjęcie odbywało się w starej chacie. W środku zrobiłam szwedzki stół z ciepłymi i zimnymi posiłkami. W ciasteczka  włożyłam "leśne" piki (liski, choinki) Stół był przystrojony wrzosami. 



Na sali ustawiłam tablicę ze zdjęciami Hani, robionymi w każdym miesiącu jej życia w ten sam dzień przez cały rok. Obok tablicy stanęły balony z jedynką, gwiazdami i serduszkami w kolorze pudrowego różu. 




No i nasz królewicz - tort.... :) Przepyszny o smaku pinacolady i ananasa przyozdobiony leśnymi zwierzakami i drzewkami. Córeczka była zachwycona. 

W tym roku szykujemy się na 2 latka... przenosimy się do krainy pingwinów - już nie mogę się doczekać :) 




 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Delikatne Boho...

Trochę natury...