Delikatne Boho...

 Od kiedy zaczęłam robić wianki, zawsze marzyło mi się zrobić taki w stylu boho z samego eukaliptusa z elementami koronki. Długo się do tego zabierałam, bo eukaliptus nie chciał ze mną współpracować :( 

Nie umiałam sobie z nim poradzić jeśli chodzi o całe, długie gałązki. Ale potrenowałam, bo uparta jestem niemiłosiernie i coś mi wyszło. Nie wiem czy znajdzie Wasze uznanie, ale mi się bardzo spodobał. Tak bardzo, że kupiłam do niego dodatki i powiesiłam u siebie w sypialni. Zobaczcie sami :) 


Wianek wykonałam na drewnianej obręczy. Średnica 30-35 cm. Dołożyłam kilka kwiatuszków i koronkową kokardę. Jest delikatny i uroczy. 

A tak wygląda realizacja w mojej sypialni. Delikatnie różowe kwiatuszki pięknie komponują się z różem na tapecie. A eukaliptus pasuje wszędzie - wiadomo :) 
Ale powiedzcie sami, że pastelowe, zielone wiaderko idealnie się przypasowało do wianka? :) 





Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Trochę natury...