Stokrotki :)

 Ten wianek zrobiłam, kiedy tylko stokrotki pojawiły się kwiaciarniach. Pomyślałam sobie, że może sprawią komuś radość. 

Ten wianek długo czekał na swój nowy dom, ale na szczęście jutro już do niego wyjeżdża. Mam nadzieję, że będzie pięknie służył swoim nowym odbiorcom i, że osoba, która powiesi go na swoje drzwi, wchodząc codziennie do swojego domu będzie się szeroko uśmiechać. 

W każdą swoją pracę wkładam całe serce i staram się, aby każdy wianek był wyjątkowy i inny od pozostałych. Największą moja misją jest to, aby każda osoba, która zamówi ode mnie wianek, lub stroik spotkała się (zwłaszcza z jedną) opinią "jest niepowtarzalny i widać z nim włożone serce". Takie opinie już na temat swoich prac słyszałam i bardzo chcę to utrzymać. 

Niech stokrotki zwiastują wiosnę. 







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najdłużej robiony, a nie bez przyczyny :)

Delikatne Boho...