Trzy stroiki na stół i każdy inny...

W tym zamówieniu, mogłam naprawdę poszaleć :) Nie dość, że zamówienie było naprawdę duże, bo aż 3 sztuki, to jeszcze dostałam "wolną rękę" jeśli chodzi o kolory, wybór elementów i kwiatów. Przekazałam klientce tylko moją "wizję" dostałam akceptację i do dzieła :) 

Kiedy dostaję zamówienie na większą ilość sztuk to staram się wykonać każdy wianek w zupełnie innym stylu. I tak było w tym przypadku. 




W tym wianku podstawą była wiklina 30 cm obłożona bukszpanem i kwiatami w kolorze niebieskim, a w środku był koszyczek z mini tulipanami. Całość obłożyłam pastelowymi jajeczkami i zajączkiem. 



Kolejny stroik to mech chrabotek, dużo żółtych kwiatów zajączek i jajeczka. Średnica 25 cm. W środku mech, żonkile i bukszpan. Całość w towarzystwie kurczaczka i trzech małych jajeczek. 



I ostatni, chyba mój ulubiony. Średnica 25 cm. Bardzo naturalny. Juta, sianko, jajeczka przepiórcze. W środku wiadro z tulipanami i bukszpanem. Wyszedł naprawdę pięknie. 






 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Najdłużej robiony, a nie bez przyczyny :)

Delikatne Boho...