Pierwsza Komunia Święta Klary

 Wianek dla Klary, na jej pierwszą Komunię Świętą, zrobiłam już dawno temu. Dziś w końcu mogę go przedstawić. 

Kiedy mama Klary do mnie napisała, że chciałaby wianek na stół, na komunię swojej córki, od razu wiedziałam, że właśnie tak będzie wyglądać. Ten wianek zrobiłam w godzinę. Czekałam tylko na drewniany toper, który miałam zamówiony, specjalnie dla Klary. 

Wianek wyszedł elegancko i dostojnie. Ciemny bukszpan i białe hortensje. W środku świecznik z białą świecą. 


Wianek ma średnicę 30 cm. 


A po przyjęciu komunijnym mama Klary, może wykorzystać w inny sposób ten  wianek.  Pierwotnie był przygotowany na stół, ale zobaczcie jak pięknie prezentuje się na drzwiach. 
Jestem bardzo zadowolona z tej realizacji. 







Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Delikatne Boho...

Trochę natury...