Wianek Boho na drewnianej podstawie...

 Prawdą jest, że ostatnio nie zaglądałam tutaj zbyt często - mam z tego powodu wyrzuty sumienia. Ale, tak wiele wydarzyło się w moim życiu w ostatnim czasie, że już nawet nie będę się tłumaczyć brakiem czasu, a raczej brakiem sił witalnych.... O tym na pewno napiszę w odpowiednim czasie - teraz jeszcze jest za wcześnie... 

Mam wiele pasji. Wianki i dekoracje, bieganie i moja rodzina - przede wszystkim. Nad tym ostatnim musiałam się skupić w ostatnim czasie najbardziej, aby jeszcze bardziej docenić to, co mam :)

Ze względów zdrowotnych na jakiś czas muszę zrezygnować z biegania -nad czym bardzo ubolewam.... Choć z drogiej strony, może znajdzie się w końcu więcej czasu na zrealizowanie zaległych projektów wiankowych? :) 

W mojej głowie aż roi się od pomysłów, chyba najwyższa pora wcielić je w życie :) 

Dziś przedstawiam styl boho. Wianek na delikatnej drewnianej podstawie. Duża ilość liści eukaliptusa, moja ulubiona ostróżka. A to wszystko wykończone koronkową kokardą. 


Celowo liście rozłożone są nierównomiernie, aby jeszcze bardziej 
podkreślić naturalność tego wianka. 

Piękna koronkowa wstążka dodaje uroku. 






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Delikatne Boho...

Trochę natury...