Pomysł na prezent

 Nie da się ukryć, że tej jesieni królują wrzosy. I dobrze. Ja je uwielbiam. I dziś podzielę się z Wami pomysłem na prezent właściwie na każdą okazję. Bo wrzos w każdym "towarzystwie" prezentuje się wybornie :) 



Pani Paula zamówiła 4 szt takich koszyczków jako prezent na podziękowanie. Tutaj jest sama natura. Mech pachnący lasem, mini dynie ozdobne, szyszki i grzybek. A króluje oczywiście jegomość wrzos :)




Kilka dni później jechaliśmy na urodzony do mojej chrześnicy i w ramach prezentu dla jej mamy, która też spodziewa się kolejnego maluszka zrobiłam poniższy koszyczek. 

Koszyczek również bardzo naturalny, ale tym razem wybrałam biały wrzos. A zamiast grzybków jest pan skrzat i dynie :) 









Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Delikatne Boho...

Trochę natury...